środa, 17 maja 2017

Wyzwanie Poliglotki- Tydzień 2


Cześć! Za nami już połowa miesiąca i 2 pełne tygodnie wyzwania językowego.
Więc przychodzę do was z kolejnym podsumowaniem.

Ten tydzień minął jeszcze szybciej i strasznie trudno było mi znaleźć na cokolwiek czas ze względu na szkołę. Ale na szczęście znalazłam trochę czasu na naukę hiszpańskiego. Nie było to tyle ile bym chciała poświęcić na naukę języka, ale przynajmniej coś.

Cel:                              powtórka, osłuchanie, utrwalenie



 Zadania 

15(poprzednia edycja)- Duolingo
16(poprzednia edycja)- Fiszki
12(poprzednia edycja)- Radio
9- Znajdź zagraniczne forum
15-Wywiad z osobą którą lubisz w wybranym języku
20-Słuchaj muzyki w wybranym języku
21-Przeczytaj i postaraj się zrozumieć jak najwięcej z jakiegoś artykułu na portalu informacyjnym
3(poprzednia edycja)-Blogi i kanały
8(poprzednia edycja)-Uważność


Jak widzicie niektóre z tych zadań wykonywałam już w zeszłym tygodniu, ale są one bardzo przyjemnym sposobem na naukę, dlatego postanowiłam, że w niektórych przypadkach nie będę się ograniczała i wykonuję poszczególne zadania codziennie.

Poniedziałek

Tydzień zaczęłam od ćwiczeń, które miałam zadane z hiszpańskiego do szkoły. Tego dnia wykonałam również zadania: 3 8 12- z poprzedniej edycji i 20 z nowego zestawu.

Wtorek

Mimo, że we wtorek miałam urodziny i po szkole w gości przyszła rodzina i tak znalazłam chwilę na naukę języka. Wykonałam zadania: 3 8 12-z poprzedniej edycji i 20.

Środa

W środę również wykonałam zadania: 3 8 12 i 20, ale oprócz tego dokończyłam ćwiczenia na zajęcia do szkoły i zrobiłam zadanie 21, które też zamierzam zrobić ponownie w przyszłym tygodniu.

Czwartek

To był dość zapracowany i ciężki dzień. Mimo wszystko udało mi się zrobić zadania: 12 15 16-z poprzedniej edycji oraz 20 z obecnej. Fiszki robiłam w aplikacji Tinycards.

Piątek

Mimo, że to piątek ja i tak trochę się pouczyłam. Zrobiłam zadania: 3 8 12 15 16(poprzednia edycja) oraz 9 i 20.

Sobota

W sobotę cały dzień spędziłam na zewnątrz z przyjaciółką, ale wieczorem zajęłam się hiszpańskim. Wykonałam zadania: 3 8 12 15 16-z poprzedniej edycji i 20.

Niedziela

Ostatni dzień tygodnia w którym udało mi się wykonać zadanie: 3 8 12 15 16(poprzednia edycja)+ 9 15 i 20.

Podsumowanie 


Drugi tydzień wyzwania językowego wypadł dobrze. Jestem zadowolona, że mimo wielu obowiązków i braku czasu udało mi się wykonać aż tyle zadań. Może nie były to jakieś pisemne zadania czy takie które zajmują więcej czasu, ale mimo wszystko codziennie poświęciłam około godzinę na naukę hiszpańskiego. Bardzo się cieszę, że do tej pory wytrwałam w swoim 
postanowieniu! 

Jeśli nie widzieliście poprzednich postów dotyczących wyzwania językowego, to tutaj możecie przeczytać Wprowadzenie Podsumowanie Tygodnia 1.
Do następnego posta! 😉

1 komentarz: