wtorek, 2 maja 2017

Wyzwanie Poliglotki


Cześć! Dzisiaj odchodzę na chwilę od tematyki książkowej, żeby powiedzieć wam o wyzwaniu w którym postanowiłam wziąć udział. 
Jest to wyzwanie językowe, więc jeśli ktoś lubi uczyć się języków obcych, lub akurat potrzebuje poświęcić trochę więcej uwagi na naukę jakiegoś, to to wyzwanie jest świetnym rozwiązaniem. 

Organizatorka:PolishPolyglot



Wpis na blogu: Wyzwanie Poliglotki

Jest to już drugie takie wyzwanie w którym biorę udział. Pierwsza edycja odbyła się w listopadzie 2016 roku, ale wtedy niestety nie udało mi się codziennie wykonywać poszczególnych zadań. Dlatego też postanowiłam wspomnieć o tym na blogu. Będzie to dla mnie świetna motywacja! 😁

Pod koniec każdego tygodnia będę dodawała takie mini podsumowanie, w którym będę omawiała jakie wyzwania wykonałam. Wpisy na ten temat będą pojawiały się co tydzień w niedzielę. 
Pod koniec maja zrobię ogólne podsumowanie i mam nadzieję, że będę zadowolona z moich wyników. 

Wyzwanie polega na tym, że każdego dnia przez cały miesiąc wykonujecie wybrane przez was zadania związane z językiem, którego się podjęliście. 
Możecie wykonywać kilka razy to samo zadanie, jak i również możecie brać zadania z poprzedniej edycji. 

Lista zadań z poprzedniej edycji

Listę nowych zadań znajdziecie na blogu Madame Polyglot

Ja wybrałam język hiszpański. Zaczęłam się go uczyć dopiero w tym roku szkolnym i jak to w szkole, mam jedynie 2 lekcje tygodniowo. Śmiało mogę stwierdzić, że jestem początkująca w tym języku, dlatego niektóre z wyzwań mogą być za trudne do wykonania na moim poziomie znajomości hiszpańskiego. 
Jeśli tak się zdarzy, spróbuję ułatwić sobie zadanie lub po prostu wybiorę jakieś inne. 

W motywacji i systematyczności nauki pomaga planner, który znajdziecie w oryginalnym wpisie dotyczącym wyzwania. 
Jest na prawdę super wykonany i możecie wpisywać swoje miesięczne postanowienie, plany na dany tydzień czy dzień. 

Mam nadzieję, że uda mi się pogodzić szkołę, z książkami, serialami i nauką hiszpańskiego. Będzie to cholernie trudne, ale myślę, że dam radę. Mam też nadzieję, że moje wpisy będą motywacją dla tych, którzy również zdecydują się podjąć tego wyzwania. 

Na koniec tak totalnie nie związane z tym wyzwaniem informacje. 
Blog powstał głównie dla książek i w tej tematyce zamierzam głównie go prowadzić. Jednak postanowiłam  że drobne urozmaicenie związane z moimi innymi zainteresowaniami będzie w porządku i może kogoś zaciekawi. 
W maju będą pojawiały się posty dotyczące właśnie tego wyzwania poliglotki i jeśli pojawi się kolejna edycja to znowu wyzwanie językowe powróci na mój blog. 
Co do seriali, bo wspomniałam, że uwielbiam je oglądać i zapytałam się was czy chcielibyście osobne wpisy na ich temat i stwierdziliście, że tak. Dlatego postanowiłam oprócz Czytelniczego Podsumowania Miesiąca, robić też Serialowe Podsumowanie Miesiąca, w którym będę omawiała seriale, które zaczęłam oglądać w danym miesiącu jak i te które skończyłam, czy po prostu dalej oglądałam. Nie zamierzam jednak pisać recenzji czy tagów dotyczących seriali. 
To wszystko na dziś. Do zobaczenia niebawem! 😀


Czy ktoś podejmuje się wyzwania językowego? Jaki język zamierzacie podszkolić? 

4 komentarze:

  1. O jakie świetne wyzwanie, chyba podejmę się najpierw z angielskiego, bo z języków jestem tak tępa, że bardziej chyba nie można xD ,a potem może zobaczę z rosyjskiego, bo dopiero w tym roku zaczęłam się go uczyć :D Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zadania są mega fajne przy większości z nich nawet nie czuje się, że uczy się języka. Też pozdrawiam i powodzenia ;D

      Usuń
  2. Dzięki tobie postanowiłam wziąć udział w tym wyzwaniu :D
    Będę ćwiczyć angielski ;)

    OdpowiedzUsuń