czwartek, 3 sierpnia 2017

BOOK HAUL maj czerwiec lipiec


Hej! Dzisiaj przychodzę do was z Book Haulem. Pierwszy book haul na tym blogu i mniejmy nadzieję, że nie ostatni.
Tak zwlekałam i zwlekałam z napisaniem tego posta, że aż przybylo mi tyle książek, że jestem wręcz zmuszona go napisać.
Będzie to haul z trzech ostatnich miesięcy, bo w tym czasie przybyło do mnie sporo nowych powieści.


Na początku maja miałam urodziny, więc w prezencie dostalam kilka książek od najbliższych.
Od rodziców dostałam paczkę z MyBookBox, której Unboxing możecie znaleźć tutaj

Od przyjaciół natomiast dostałam ten cudowny zestaw książek J.K. Rowling, który mieliście już okazję jakiś czas temu widzieć na Instagramie.


Niecały tydzień po urodzinach wypadają moje imieniny, na które również otrzymałam książkę. Tym razem była to powieść, którą zdążyłam już przeczytać, ale nie posiadałam jej jeszcze na swojej biblioteczce, choć bardzo chciałam. Recenzja Metra 2033 jest już na moim blogu.

Kolejną książkę otrzymałam na dzień dziecka.








W czerwcu zamówiłam sobie paczkę z Bonito.pl w której przywędrowało do mnie kilka cudownych powieści.




Pod koniec miesiąca pozwoliłam sobie na jeszcze jeden zakup, tym razem jednak w sklepie stacjonarnym. 

W lipcu kopiłam jedną książkę, ale chyba to z niej najbardziej się cieszę. Jest to Cień Wiatru napisany po hiszpańsku. Kupiłam ją podczas moich wakacji w tym kraju. Jak wiecie uczę się hiszpańskiego, a czytanie książek w języku obcym jest świetną formą nauki. Wybralam tę a nie inną książkę, bo już ją czytałam i to drugi raz dość niedawno, bardzo ją lubię i w oryginale jest ona po hiszpańsku. Zastanawiałam się nad innymi powieściami, ale byłyby one jedynie przetłumaczone na ten język, więc skusiłam się na tą. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu i nie mogę się doczekać kiedy zabiorę się za jej czytanie. 
To wszystkie książki, które kupiłam w ostatnim czasie. W moje ręce wpadło też kilka nowych zakładek oraz cudowna poduszka z herbem Hogwartu. Po prostu nie mogłam wam tego nie pokazać. 
To już wszystko co kopiłam przez ostatnie 3 miesiące. Jestem bardzo zadowolona z każdej książki i oczywiście chciałabym jak najszybciej się za nie zabrać, ale jak zwykle brakuje mi czasu, nawet w wakacje. No cóż miejmy nadzieję, że sięgnę po którąś z tych powieści w niedalekiej przyszłości. 😉

9 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o Metro, to ja poprzestanę na trzech pierwszych tomach napisanych przez Glukhovsky'ego. Reszta raczej mnie nie interesuje.
    Świetne nabytki! Życzę Ci przyjemnej lektury :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej też pozostanę przy oryginalnej trylogii.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Ja mam w planach niedługo kupić "Szóstkę wron".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że plany się powiodą. Powodzenia ;)

      Usuń
  3. Zazdroszczę Ci tego zestawu książek J.K. Rowling :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Szóstka wron" jest cudowna, z resztą "Królestwo kanciarzy" też <3
    Ogólnie widzę sporo ciekawych pozycji, dlatego życzę miłego czytania. ;)
    Pozdrawiam, Alice
    z https://ourbooksourlive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że wszystkie te książki mi się spodobają. Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Tyle świetnych książek ♥
    Pozdrawiam, Ania z bloga
    https://laheyrecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń