wtorek, 10 lipca 2018

Czytelnicze Podsumowanie: Maj-Czerwiec




Przez ostatni miesiąc byłam kompletnie nieobecna, ale wróciłam! Chwilowo rozwiązałam moje problemy z komputerem, ale zamierzam kupić nowego laptopa w najbliższej przyszłości, żeby tak długa nieobecność się nie powtórzyła.

Mimo, że tutaj nie za bardzo się udzielałam, to nie przestawałam czytać.
  • Amy, moja córka Mitch Winehouse 
  • \ 
  • Sekretne życie drzew Peter Wohlleben 
  • Nowy Podręcznik Fotografii John Hedgegoe
  • Zakazane życzenie Jessica Khoury
  • Gildia Magów Trudy Ganavan
  • Nowicjuszka Trudy Ganavan
  • Wielki Mistrz Trudy Ganavan
  • Dziewiąty Mag A.R. Reystone
  • Zdrada A.R. Reystone
  • Dziedzictwo A.R. Reystone

 Maj był zdecydowanie mniej zaczytany od czerwca, bo to właśnie w zeszłym miesiącu przeczytałam większość powyższych pozycji. Wszystkie recenzje niedługo pojawią się na blogu. 
Zapraszam na mojego książkowego instagrama, gdzie sporo się udzielam i na bieżąco dodaję zdjęcia przeczytanych powieści. 

A co wy przeczytaliście w ostatnim czasie? Czy czytaliście którąś z wymienionych przeze mnie książek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz